Sobota, 20 kwietnia 2024. Imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha Wyślij kartkę >>>
Witamy, Gościu Serdeczny
Proszę zaloguj się albo zarejestruj.    Nie pamiętasz hasła?
Kwestionariusz PPŻ
(1 wejść) 1 Gość
W dół
TEMAT: Kwestionariusz PPŻ
#1773
agajot1
Użyszkodnik
Posty: 2
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Kwestionariusz PPŻ 11 lat(a), 2 mies. temu Oklaski: 0
Szanowni Państwo,
Nazywam się Agnieszka Jadach i studiuję psychologię kliniczną. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej. Jej temat dotyczy osób niepełnosprawnych. Jeżeli ktoś z Państwa chciałby wziąć udział w kwestionariuszu, proszę wejść w poniższy link.

www.ankietka.pl/ankieta/103819/kwestionariusz-ppz.html

Kwestionariusz jest anonimowy i dotyczy percepcji położenia życiowego. Jeżeli ktoś jest zainteresowany wynikami pracy, proszę o kontakt: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Dziękuję z góry wszystkim osobom, które wypełnią kwestionariusz.

Z wyrazami szacunku, Agnieszka Jadach
 
Zaloguj się
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
#1801
agajot1
Użyszkodnik
Posty: 2
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
O: Kwestionariusz PPŻ 11 lat(a), 1 Miesiąc temu Oklaski: 0
Szanowni Państwo